1. Po kojim uvjetima se iznajmljuje rublje?

Čisto rublje se iznajmljuje po vrsti i količini na određeni period (zavisno o djelatnosti, 15 dana posteljno i frotirno rublje te 7 dana stolno rublje). Cijena najma izražena u cjeniku je cijena za trajanje 1 najma (15 ili 7 dana). Detaljni uvjeti suradnje će Vam biti dostavljeni pristupanjem našoj aplikaciji “Moj Rentex”, dolaskom u poslovnicu ili slanjem upita preko ostalih komunikacijskih kanala (web forma, mail, mobitel, sms…).
Cjenik molimo zatražite preko kontakt forme.

2. Cijena najma koju plaćam je za koji period/koliko dana?

Cijena najma na cjeniku/računu je izražena je za trajanje 1 najma (zavisno o djelatnosti, 15 dana posteljno i frotirno rublje te 7 dana stolno rublje).
Cjenik molimo zatražite preko kontakt forme.

3. Koliko rublja trebam uzimati s obzirom na uvjete najma?

Poslovni model je postavljen da korisnici najma uzimaju količine potrebne za 1 smjenu gostiju u slučaju iznajmljivača (eventualno više „kratkih“smjena ukoliko se uklapaju u trajanje najma)

4. Što ako zakasnim/prekoračim dane najma?

U slučaju prekoračenja najma, biti ćete obavješteni SMSom da ukoliko ne razdužite rublje u roku od 5 dana ide zaduženje za novi najam (dodatnih 15 dana).

5. Kako se prati stanje rublja?

Stanje rublja se prati u realnom vremenu i količinama u aplikaciji Moj Rentex koja će Vam biti na raspolaganju pristupanjem suradnji. Moj Rentex aplikacija je web bazirana aplikacija kojoj se može pristupiti s naše web stranice ili aplikacijom na Vašen smartphoneu.

6. Da li mogu uzeti rublja za duži period da ne moram dolaziti učestalo po rublje?

Apsolutno nema potrebe za takvim pristupom, Rentex usluga je upravo kreirana da nudi rješenje za optimizacijom procesa zamjene rublja. Rublje je uvijek dostupno u potrebnim količinama

7. Ja kao privatni iznajmljivač želim imati određenu količinu rublja viška za posebne situacije/potrebe gostiju - u slučaju da to rublje gosti ne iskoriste i ja ga ne vratim u definiranom roku najma (ciklus) jer je čisto, da li ćete mi naplatiti dodatni najam?

Razumijemo ovu situaciju koja je specifična ali uobičajena u djelatnosti iznajmljivača smještaja. S obzirom da je svo naše rublje označeno RFID tagovima (čipovima) i mi pratimo svaki komad rublja zasebno onda trebate rublje koje niste upotrijebili iz prethodnog najma staviti u funkciju (iskoristiti), a novom narudžbom dopuniti potrebnu rezervnu količinu.

8. Da li moram rublje vraćati sortirano, složeno, prebrojano?

S obzirom da je svo naše rublje označeno RFID tagovima i svaki povrat će biti evidentiran RFID čitačima; sortiranje i brojanje je aktivnost koja Vama može biti korisna radi potvrde očitanja!

Molimo samo da nam vratite odvojeno frotirno od posteljnog rublja.

9. Što ako ne vratim rublje uopće/ako izgubim rublje ili ga meni gosti otuđe?

U slučaju ne vraćanja zaduženog rublja iz bilo kojeg razloga, rublje će Vam biti naplaćeno prema cjeniku gubitka, a što je detaljno pojašnjeno u općim uvjetima suradnje. Gubitak nastaje u trenutku  isteka drugog najma (vidi odgovor 4.) u slučaju da se ne očitujete osoblju Rentexa.

10. Kako mogu naručiti rublje?

Rublje/tekstil možete naručiti u aplikaciji Moj Rentex (koji način je preporučen s obzirom da ćete u istoj moći pogledati svoje stanje zaduženog rublja), telefonom ili mailom. Svakako preporučamo narudžbu prethodno dolasku kako bi Vas rublje čekalo spremno.

11. Kako koristiti aplikaciju Moj Rentex?

Aplikaciji Moj Rentex se pristupa sa Rentex web stranice, a kroz daljnje  jednostavne korake pristupa će Vas voditi aplikacija.
Slobodno nas kontaktirajte za pomoć prilikom prvih koraka u pristupanju aplikaciji i izradi narudžbe.

12. Da li je moguća dostava?

Usluga dostave je moguća prema određenim pravilima koje ćete usuglasiti sa Rentex osobljem.

13. Zašto u ponudi imate samo bijelo rublje?

Sav tekstil koji Rentex nudi se pere prema najvišim standardima higijene i predmetni standard je primjenjiv isključivo na bijelom rublju.

14. Koje su dimenzije tekstila koji iznajmljujete?

Sve raspoložive dimenzije možete pronaći na poveznicama: GASTRONOMIJA, IZNAJMLJIVAČI SMJEŠTAJA, NAUTIKA

15. Gdje se mogu pogledati uzorci tekstila?

Uzorke tekstila možete pogledati u našim poslovnicama. RENTEX - poslovnica Šibenik, Žaborićka 3, 22 000 Šibenik, (u sklopu salona namještaja Dalmostan)

16. S obzirom da imam više smještajnih jedinica, mogu li odvojeno pratiti zaduženje tekstila po istima?

Da, aplikacija Moj Rentex dozvoljava da 1 subjekt ima više jedinica za zaduživanje.

17. Da li je svo rublje jednake kvalitete?

Rentex nudi 2 razine kvalitete i to standard i premium, a čije cijene najma su različite. Za lakše razumijevanje navedenih kvaliteta, predmetne razine kvalitete se koriste u hotelima 4 i 5 zvjezdica.

18. U slučaju manjih količina rublja u čemu se rublje isporučuje?

Zavisno od količine naručenog rublja isporuka će biti pakirana u posebno dizajnirane transportne vreće ili metalna kolica, a koja su podstavljena tekstilnim umetkom. Transportne vreće i tekstilni umeci se sanitiraju (peru) istom razinom higijene kao i rublje, dakle svakim ciklusom najma. Korištenje višekratnih vreća i umetaka za kolica umjesto jednokratne ambalaža je naš zajednički doprinos očuvanju i zaštiti okoliša!

19. Da li Rentex pruža usluge pranja mog vlastog rublja (rublje u vlasništvu korisnika usluge najma)?

Osnovna djelatnost tvrtke Rentex je pružanje usluge najma rublja ali svojim korisnicima Rentex može osigurati periodično uslugu pranja određenih zanačajnijih količina rublja kao npr. sezonsko pranje jastuka, štep deka, popluna, deka i sl. Uvjete pranja će Rentex dostaviti na pojedinačne upite.